Lördag hela veckan

vinter-2016-061

Kvällsmys med god mat, vin och efterrätt

Jag njuter av livet, det känns som lördag hela veckan, att vara pensionär passar mig perfekt.

Tänk att få vakna en måndagmorgon, ligga kvar och dra mig i sängen tills min man kommer och säger att kaffet är klart och undrar vad vi ska göra idag. En tur till Ikea blev det och några julklappar blev inhandlade. När vi kom hem lagade vi till en god matig sallad med ett glas vin och hjortronglass till efterrätt.

One thought on “Lördag hela veckan

  1. Pingback: Lördag hela veckan – Min kreativitet

Kommentera

