Min skog

vinter-2016-054

Min skog

Min skog bakom huset, målad i oktober med känsla och utan tanke på att det skulle bli vackert. Jag tycker om det, att släppa tanken på att det ska bli något av det jag gör. Jag gick och tittade på skogen och fascinerades av ljuset som syntes mellan stammarna, efter några veckor såg jag plötsligt bilden framför mig, en kväll satte jag bara igång och målade det jag kände och såg i mitt huvud. Lite nostalgi kom fram och jag kände att jag måste måla dit mitt gamla staket som en gång funnits där. Den är 40 cm bred och 55 cm hög, målad i akryl med liten spatel.

 

 

 

 

 

 

Kommentera

