Att tro

Jag trodde verkligen att det här året skulle bli ett bra år. Det skulle bli bra, men har inte börjat så bra. Men förhoppningsvis kommer det att gå bra med allt, trots att det började med:

  • en sjuk hund som nu väntar på operation på Strömsholms djursjukhus
  • min man som ramlat och fått frakturer och krosskador på bäckenet och som också väntar på operation på Karolinska i Stockholm.
  • min mamma som bara ramlar inne.
  • min pappa som tror att han kommer att dö när som helst, fast han inte vill det och han blir rädd..
  • min sköldkörtel som fortsätter att motarbeta mig.

När ska det bli bättre? Jag ber till något högre om hjälp och hoppas att något eller någon kan höra det. Jag har flera som ber till en Gud om hjälp för min man och min dotters hund.

TACK!

dec2016-016

Avslutar med en vacker sten som jag fann på ett berg som heter Dansberget, och ligger en bra bit in i skogen. På lördagkvällarna var det dans där, en speleman som satt på en sten och spelade dragspel medan människor dansade på det platta berget, det har min svärfar berättat, och han har själv dansat där.

Kommentera

