V. 3 är på ingång

Allt måste gå bra med mina nära och kära. Positiva tankar och positiva ord hjälper oss, det tror jag på. Jag längtar till vår och värme nu, men jag vet att det är alldeles för tidigt, men jag ser hur dagarna blir längre och längre. Bara det känns skönt, vi går mot ljusare tider, och när våren kommer mår alla bra igen.

Två mindre akrylmarmoreringar från hösten 2016. 23 x 32 cm med ram.

”Flora, vårens gudinna”

grona-bilder-002

”Flora, vårens gudinna”

 

Vårens gudinna Floras små hjälpare, som får allt att vakna till liv igen, när värmen och ljuset kommer.

”De små gröna”

lilla-grona-003

”De små gröna”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

