Stockholm

Idag har jag varit på Karolinska hela dagen för att ”peppa” i all smärta och ensamhet. Det går åt rätt håll men det tar tid. Han har fortfarande Epiduralsmärtlindring in i ryggmärgen. De ska försöka ta bort den imorgon.

Jag älskar vackra moln och himmel, de gör mig stark. De här bilderna tog jag igår på hemvägen av från min promenad.

januari-17-027

Molnen speglar mitt inre som det var igår

januari-17-041

Idag efter att jag besökt honom känns det mycket lättare och mer hoppfullt. De tyngsta molnen har skingrats och jag kan känna lite lugn och hopp om framtiden igen.

januari-17-043

Kanske jag vågar tro och hoppas på att vår semesterresa blir av, den är planerad och bokad till innan sommaren.

One thought on “Stockholm

  1. Pingback: Stockholm | Min kreativitet

Kommentera

