V.4 bättre och bättre

Allt går åt rätt håll, men ändå kan jag inte känna lugnet. Jag försöker koncentrera mig på något annat än oroliga tankar, och jag hittar en fin bild som jag tog Dec 2016, och vintern är ju inte slut ännu fastän vi är många som längtar till våren. Här kommer i alla fall en vinterbild.

tomtar-och-dimma-022

Fotot taget från Rossviksbacken dec. 2016

 

Jag känner tacksamhet för

  • Att det finns förstående människor, de är få men de finns
  • att jag kan finna ro i mitt målande, jag visar nya målningar senare
2 thoughts on “V.4 bättre och bättre

  1. Pingback: V.4 bättre och bättre | Min kreativitet

Kommentera

