Oväder Storm

”Oväder” kallar jag min första målning 2017, som jag målade under några nätter medan min man låg på Karolinska. Den är lite mörkare än vad mitt foto av den visar.

”Storm” is what I call my first painting in 2017, I painted for a few nights while my husband was at Karolinska. It is a little darker than my photo of the show.

annemor-17-016

”Oväder” Min första Akrylmålning 2017, målad med spatel. Den är 62 x 45 cm

”Storm” My first acrylic painting in 2017, painted with the spatula. It is 62 x 45 cm

3 thoughts on “Oväder Storm

  1. Väldigt fint att du målade där.
    Jag tror på det där med att få ut känslor via målningar.
    Jag är inte lika duktig på det som du, men målade på en kurs samma år som jag skilde mig.
    Märkliga målningar blev det 🙂 … men jag målade nog av mig en del av sorgen där.
    Kanske du nu också målar bort en del av din oro?
    Kram!

    Liked by 2 people

Kommentera

