Att bara gå To just go

Idag när jag såg en glimt av solen lysa in genom fönstret, kände jag att jag bara måste komma ut och gå, jag gick och gick och det kändes så skönt. Det var ljust ute av snön som kommit, vindstilla och bara -1. Jag njöt där jag gick, men fick dåligt samvete av att gå och känna lycka när det fanns så mycket sorgligt runt mig, men jag lät alla oroliga tankar bara försvinna ut i ljuset. Det kändes skönt och befriande.

februarisno-003

Today when I saw a glimpse of the sun shining through the window, I felt that I just had to get out and walk, I walked and walked and it felt so good. It was light out of the snow to come, no wind and just -1. I enjoyed where I went, but got a bad conscience to go and feel happiness when there were so very sad around me, but I let all anxious thoughts just disappear into the light. It felt good and liberating.

Kommentera

