V. 7 ”Flödet” ”The flow”

febr2017-010

”Flödet”   ”The flow”

”Flödet” En akrylmarmorering som jag gjorde hösten 2016
Den är 32,5 x 23,5 cm med ram

”The flow” An acrylic marbling as I did in autumn 2016
It is 32.5 x 23.5 cm with frame

Flow kallas ett tillstånd där man glömmer både tid och rum, man går helt in i det man håller på med, det är ett härligt tillstånd. Det är svårt att förklara om man inte har upplevt det. Jag upplever det ibland när jag målar eller skriver. Jag upplevde ett flow väldigt starkt framför allt i höstas när jag målade med marmoreringsteknik på mitt sätt.

Flow is called a condition where you forget time and space, it goes completely into what you’re doing, it’s a wunderful state. It’s hard to explain unless you have experienced it. I sometimes when I paint or write. I felt flow very strongly especially in the fall when I painted with marbling technique on my way.

4 thoughts on “V. 7 ”Flödet” ”The flow”

  1. Pingback: V. 7 ”Flödet” ”The flow” | Min kreativitet

Kommentera

