Mina små älvor – My Little elves

En liten akrylmålning från hösten 2016 ”Mina små älvor” 25 x 25 cm med ram.

A small acrylic painting from autumn 2016 ”My little elves” 25 x 25 cm with frame.

febr2017-008

Det var i höstas när jag verkligen hade flow i mitt målande som den här lilla blev till.

Den här veckan har jag målat och målat, men inte blivit nöjd med något, bara irritation när inget blir som jag vill.


It was last fall when I had really flow in my painting.
This week I painted and painted, but have not been satisfied with anything but irritation when nothing is as I want.
2 thoughts on “Mina små älvor – My Little elves

Kommentera

