Det lite overkliga – The low unreal

Även om alla inte är friska och mår riktigt bra, så är alla på bättringsvägen i alla fall.

Nu vågar jag tänka på mig själv lite igen. Jag planerar för min utställning på Marys café och butik utanför Eskilstuna. Här kommer tre akrylmålningar från 2016, målade med känsla för det lite overkliga. Tre målningar som jag kände en stark frihet i att göra.

Everyone is not healthy and doing quite well, so are all on the mend anyway.
Now I dare to think of myself a little bit again. I plan for my exhibition at Mary’s cafe and shop outside Eskilstuna. Here are three acrylic paintings from 2016, painted with attention to the little unreal. Three paintings I felt a strong freedom to do.

daisy-036

”Mellan himmel och jord”   2016   Akryl    42 x 32 cm med ram

”Between heaven and Earth” 2016

 

daisy-034

”Mellan himmel och hav”    2016   Akryl    42 x 32 cm med ram

”Between heaven and sea”  2016

 

 

daisy-035

”Mellan himmel och under jord”  2016   Akryl    42 x 32 cm med ram

”Between heaven and underground”  2016

5 thoughts on “Det lite overkliga – The low unreal

Kommentera

