Jag ska ha vernissage

Välkommen att titta på min utställning  15/4 – 7/5 på Marys café och butik utanför Torshälla.   

         Vernissage Påskafton 15:e April 12:00 – 15:00

Jag kommer att visa mina akrylmålningar från 2016 – 2017

20161226_231047 Jag heter Annemor Carlsson och bor i Hållsta

One thought on “Jag ska ha vernissage

  1. Vad intressant att du ställer ut!
    Jag har varit i Torshälla, visat bilder därifrån – för tre år sedan ungefär.
    Men nu leder inte vägarna dit mer, dels för att dem vi besökte har flyttat, dels för att det hängde ihop med min ex-makes närmaste.

    Gilla

Kommentera

