Semester

Hej, nu var det ett tag sedan jag skrev och det beror på att mitt internet har krånglat och jag har inte kommit in på min blogg, men nu kom jag på att jag kanske kan skriva direkt med telefonen och det vekar gå bra.

Men ..

Nu sticker vi till Mallis, Alcudia och bor på Hotel Be lieve collektion så skönt det ska bli, vandra i naturreservatet bakom hotellet eller ligga vid poolen med en drink eller vandra vid havet. Vi har hyrt bil också så vi ska se oss runt lite. Vi hörs.

Kommentera

