95-årskalas

Ja nu är jag hemma igen efter tre heldagar med marmoreringsmålning. Det har varit så roligt och många trevliga kursdeltagare. Vi var ju bara tio men alla så engagerade och energiska. Det är inspirerande att träffa likasinnade.

Men idag har jag haft 95-årskalas här hemma för min kära pappa som fyllde 95 år igår och jag hade så dåligt samvete för att jag inte var hemma då, men pappa hade sagt till mig att det var okej att fira honom dagen efter, ”bara jag lever då så går det bra”, hade han svarat, med ett leende.

Vi hade fest med kaffe och tårta och vi sjöng och hurrade flera gånger med barn och barnbarn och barnbarns barn.

Lilla pappa

95 år

Eric Arnold Jansson

20170724_151515

Efter att vi ätit lite middag var han väldigt trött och då ville han åka hem, och mamma och jag skjutsade hem honom.

 

3 thoughts on “95-årskalas

Kommentera

